Blogia
petalofucsia

MÚSICA6: CANCIONERO POPULAR. ¿SE ACUERDAN DE CANCIONES ANTIGUAS?

 

POPURRÍ GALLEGO

Hemos respetado la letra original en gallego

I. A Virxen de Guadalupe / cuando vai p'o la riveira. / A Virxen... / descalciña p'o l'area / parece unha rianxeira. / Descalciña... / Estribillo: Ondiñas veñen, ondiñas veñen, / ondiñas veñen e van; / non che vayas rianxeira / que che vas a marear. / Non che... / II. No creas que por que canto / tengo el corazón alegre, / No creas... / que soy como el pajarillo / que si no canta se muere. / Que soy...

A raíz d'o toxo verde / é moi mala d'arrincaire, / os amoriños primeiros /

 

/ baila la palma d'a má, / baila la niña Maruxa, sí, / baila si quieres bailar. / Ay la, ra, la, la. / ay la, ay la, / ay la, ra, la, la, / ay la, ay la, / laralá, laralá, la, la, / laralá, laralá, la, / laralá, laralá, la, la, /

 

/ azules son mentideiros, / os negros e castañados (bis) / firmes son e verdadeiros. / Os ollos dos meus amores /

 

/ hay una lanchiña pra ir a navegar / pra ir a navegar, pra ir a navegar, /

 

/ cogí mi caballo y me fui a pasear. / Me fui subiendo la ría / de Villagarcía que es puerto de mar. / Yo te daré, te daré niña hermosa, / te daré una cosa, / una cosa que yo solo sé: /¡café!

na veira, na veira, na veira do mar.

Y una mañana de mayo

esos son os verdadeiros.

Na veira, na veira, na veira do mar

laralá, laralá, la.

Ollos verdes son traidores,

son moi malos d'olvidaire.

Baila la punta d'o pé,

 

Obtenido de http://www.boinasverdes.org/cancionero/popular.htm

0 comentarios